مرجع ارائه ابزارهای تبلیغاتی در اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت و معرفی محصولات وجذب مشتری بیشتر در اینترنت

مرجع ارائه ابزارهای تبلیغاتی در اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت و معرفی محصولات وجذب مشتری بیشتر در اینترنت

pack2011

طی ده سال گذشته، ایمیل به یکی از حیاتی ترین ابزارهای ارتباطی در محل کار تبدیل شده است. سرعت، قابلیت دسترسی و سودمندی این ابزار ارتباطی، باعث شده که مورد استفاده میلیون ها نفر در سراسر جهان قرار گیرد.
متاسفانه، با اینکه یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است، اگر نادرست مورد استفاده قرار گیرد، باعث اتلاف وقت نیز خواهد شد.
در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا راه و روش ایمیل زدن به روشی کارآمد را یاد بگیرید، و بتوانید قابلیت های آن را تا حد ممکن بالا ببرید

 

چقدر حاضرید برای گسترش target market  (بازار هدف ) خود هزینه کنید؟!

10000 تومان؟ 100000تومان؟ 1000000تومان ؟  یا  خیلی  بیشتر از اینها ؟

چقدر امیدوارید  که  با صرف این هزینه !  به نتیجه  دلخواه و  مطلوب برسید ؟!

شیوه تبلیغاتی ای که معرفی می کنیم در انحصار ما نیست . این  متد  تبلیغاتی  که

برایتان بازگو می کنیم قریب به یک دهه است که در کشورهای اروپایی و آمریکا

جای خود را باز کرده  و اکنون به عنوان شیوه ی تبلیغاتی ای نوین در کشورمان

مطرح گردیده است.

هم اکنون به ذکر پاره ای از فواید این شیوه ی نوین و نوپای تبلیغاتی می پردازیم.

*مزایای ایمیل مارکتینگ ( بازاریابی از طریق پست الکترونیک ) :

1.    کاهش هزینه ها  ( چاپ و پخش و چسباندن و ... )

2.    صرفه جویی در وقت

3.    اکثر  کاربرانی  که  از اینترنت استفاده  کرده و در نتیجه از خدمات  ایمیل

بهره می برند دارای قدرت خرید و سطح دانش متوسط به بالا هستند .

به علاوه با ارسال ایمیل  به گروههای بازار هدف ( که ما آنها را با چینش

دستی ساماندهی کرده ایم ) به اهداف و آرمان خود که همانا فروش کالا یا

ارائه خدمات یا ... می باشد ! بسیار نزدیکتر شده اید.

آمار دقیقی در دست نداریم ولی به جرات می توان گفت که بالای 50% از

کاربران به طور روزانه و بالای 75 %  آنها نیز به طور هفتگی  مشتاقانه

 Mail box خود ( حتی هر دو پوشه ی inbox   و   bulk)  را check

می نمایند.

4.    وقتی شما برای یک شخص ایمیل می فرستید . در حقیقت برای وی احترام

خاصی قائل شده اید و روی وی حساب ویژه ای باز کرده اید .

 درهرتجارتی مشتری مداری اولین گام است . پس این گام را محکم بردارید.

5.    وقتی شما شیوه ای نوین و برتر را انتخاب می کنید به طور حتم بسیاری از

رقبا را پشت سر گذاشته اید و این یعنی آغاز یک ...

            

              * با امید به موفقیت و بهروزی شما *

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد