چقدر حاضرید برای گسترش target market (بازار هدف ) خود هزینه کنید؟!
10000 تومان؟ 100000تومان؟ 1000000تومان ؟ یا خیلی بیشتر از اینها ؟
چقدر امیدوارید که با صرف این هزینه ! به نتیجه دلخواه و مطلوب برسید ؟!
شیوه تبلیغاتی ای که معرفی می کنیم در انحصار ما نیست . این متد تبلیغاتی که
برایتان بازگو می کنیم قریب به یک دهه است که در کشورهای اروپایی و آمریکا
جای خود را باز کرده و اکنون به عنوان شیوه ی تبلیغاتی ای نوین در کشورمان
مطرح گردیده است.
هم اکنون به ذکر پاره ای از فواید این شیوه ی نوین و نوپای تبلیغاتی می پردازیم.
*مزایای ایمیل مارکتینگ ( بازاریابی از طریق پست الکترونیک ) :
1. کاهش هزینه ها ( چاپ و پخش و چسباندن و ... )
2. صرفه جویی در وقت
3. اکثر کاربرانی که از اینترنت استفاده کرده و در نتیجه از خدمات ایمیل
بهره می برند دارای قدرت خرید و سطح دانش متوسط به بالا هستند .
به علاوه با ارسال ایمیل به گروههای بازار هدف ( که ما آنها را با چینش
دستی ساماندهی کرده ایم ) به اهداف و آرمان خود که همانا فروش کالا یا
ارائه خدمات یا ... می باشد ! بسیار نزدیکتر شده اید.
آمار دقیقی در دست نداریم ولی به جرات می توان گفت که بالای 50% از
کاربران به طور روزانه و بالای 75 % آنها نیز به طور هفتگی مشتاقانه
Mail box خود ( حتی هر دو پوشه ی inbox و bulk) را check
می نمایند.
4. وقتی شما برای یک شخص ایمیل می فرستید . در حقیقت برای وی احترام
خاصی قائل شده اید و روی وی حساب ویژه ای باز کرده اید .
درهرتجارتی مشتری مداری اولین گام است . پس این گام را محکم بردارید.
5. وقتی شما شیوه ای نوین و برتر را انتخاب می کنید به طور حتم بسیاری از
رقبا را پشت سر گذاشته اید و این یعنی آغاز یک ...
* با امید به موفقیت و بهروزی شما *